Denne aftale gælder fra og med 07-07-2016
Indholdsfortegnelse
- 1. Generelt
- 2. Bestilling
- 3. Priser og gebyrer
- 4. Produkter og sortiment
- 5. Betaling
- 6. Opfyldelse
- 7. Levering
- 8. Fortrydelse og tilbagekøb
- 9. Reklamation og garanti
- 10. Returnering
- 11. Forbehold
- 12. Ansvarsfrihed
- 13. Personoplysninger og tavshedspligt
- 14. Øvrigt
1. Generelt
Disse købsvilkår ("Aftalen" herunder) er tilpasset salg via internet (distancehandel). Hulténs I Sverige AB (Organisationsnummer: 556920-4836) er den sælgende part. Den købende part benævnes som ("Kunden") i denne aftale. Vilkårene i Aftalen er tilpasset til salg til privatpersoner som er fyldt 18 år og til næringsdrivende med bopæl i Sverige og ved salg af varer("produkter" herunder). Hos os kan du som kunde nemt foretage en bestilling på http://www.hultens.se ("Hjemmesiden" herunder).
Bestemmelserne i denne aftale er ikke gældende for aftaler om køb som er indgået før d. 13. juni 2014. For at øge tydeligheden findes en datomærkning i sidehovedet. Hvis vilkårene i Aftalen er blevet ændret, angives også en slutdato. Hvis slutdatoen angives gælder Aftalen til og med kl. 00:00 på den dato, hvor Aftalen ophørte med at gælde. Du som kunde får mulighed for at acceptere vilkårene i forbindelse med din bestilling.
Vilkår eller dele heraf i denne Aftale, som afviger fra gældende lovgivning, er uden virke i den grad afvigelsen ikke er til fordel for kunden. Denne bestemmelse gælder kun hvis kunden er privatperson og at købet er beregnet til privat forbrug.
Disse købsvilkår sendes ud via e-mail i forbindelse med køb på hultens.se.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
2. Bestilling
Hos Hulténs I Sverige AB bestiller du produkter enkelt og bekvemt. Vi tilbyder sikre betalingsalternativer og trygge leveringer. Hulténs I Sverige AB tager imod din bestilling, når du klikker på knappen "Afslut køb" i kassen (trin 1 af 1). Ved at klikke på knappen "Afslut køb" accepterer du som kunde også betalingsansvar for din bestilling. Når Hulténs I Sverige AB har modtaget din bestilling, får du en e-mail med ordlyden "Hultens i Sverige AB: Ny bestilling" til den e-mailadresse, som du angav, da du bestilte. Vi giver dig også som kunde muligheden for at foretage en hurtig bestilling gennem vores gæstekasse, uden du behøver at logge ind på http://www.hultens.se. Når du klikker på knappen "Afslut køb", indgås denne Aftale.
Du kan trygt handle med ret til at ændre din bestilling
Hvis du skulle ombestemme dig, har du også mulighed for at ændre din bestilling. Ved ændring af bestilling skal du kontakte os via e-mail på support@hultens.se. Ændring af bestilling skal meddeles inden bestillingen pakkes (effektueres).
Du kan trygt handle med ret til afbestilling
Hvis du fortryder, tilbyder vi dig muligheden for at afbestille den afgivne bestilling. For at afbestille skal du kontakte os via e-mail på support@hultens.se. Afbestilling skal meddeles inden bestillingen pakkes (effektueres).
Tilbage til indholdsfortegnelsen
3. Priser og gebyrer
Priser angives i svenske kroner (SEK) inklusive moms i henhold til gældende skattelovgivning. Moms for momspligtige produkter debiteres med 25 %. Gebyrer for fragt kan forekomme, se §7. Levering i Aftalen for mere information.
Gebyr for uafhentet forsendelse
Hvis du som kunde ikke har afhentet din bestilling på de aftalte vilkår, debiterer vi en afgift på 195 kroner inkl. moms. Gebyret er nødvendig for, at vi skal kunne dække fragt- og håndteringsomkostninger som forekommer. Bemærk, at hvis du ikke tager imod eller ikke henter en forsendelse, tæller det ikke som at du har meddelt, at du fortryder dit køb. For mere information se §8. Fortrydelsesret og tilbagekøb herunder.
Tilbud
Tilbud og kampagner som markedsføres på hjemmesiden gælder så langt lageret rækker, hvis ikke andre vilkår er angivet i forbindelse med tilbuddet.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
4. Produkter og sortiment
Alle produkter som tilbydes på hjemmesiden er tilpasset til brug på det nordiske marked. Det indebærer blandt andet at produkterne opfylder svenske miljøkrav og sikkerhedsforskrifter. Normalt medfølger brugsanvisninger på svensk, hvis det er et krav for anvendelse af produktet. Eventuelle tekniske specifikationer, bestemte krav til tilbehørsudstyr, samt information om begrænsninger og plomberinger fremgår på den respektive produktside i den udstrækning det er berettiget, eller som følge af lovgivning.
Farvegengivelse af produktbilleder
De produktbilleder, som vises på hjemmesiden skal afspejle produktets farve og øvrige egenskaber på en så virkelighedstro måde som muligt. Eftersom farvegengivelse kan variere afhængig af hvilken type af skærm, du som kunde benytter, kan vi ikke garantere at produkternes farver præcist afspejler de farver, som du oplever på din skærm.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
5. Betaling
Hulténs I Sverige AB bruger Klarna (Klarna AB, organisationsnummer 556737-0431) som mellemled til håndtering af betaling. Fakturabetaling er forvalgt betalingsalternativ, du kan også vælge delbetaling med Klarna konto, Klarna kortbetaling (VISA & Mastercard, American Express), samt Klarna direkte betaling via din bank. Vilkår og information om Klarnas services finder du her.
Hulténs i Sverige AB bruger sikkerhedsløsningen 3D-secure ved kortbetalinger.
Fakturabetaling
Når du betaler via Klarna faktura, handler du trygt og enkelt. Du vil aldrig skulle oplyse dine kortoplysninger og betaler altid først, efter dine varer er modtaget.
-Modtag altid varerne, inden du betaler
-Betalingsfrist - altid 14 dage.
Du vil aldrig skulle oplyse dine kortoplysninger
-Download dine fakturaer fra klarna.se
-Mulighed for delbetaling
Faktura betaling er omkostningsfrit, hvis betalingen udebliver kommer et påmindelsesgebyr på 60 kr. oveni, samt morarente på 25 % plus gældende referencerente. Hvis betalingen ikke sker herefter, kan kravet efterfølgende blive overladt til inkasso, hvor yderligere omkostninger i den forbindelse kan komme oveni. På købstidspunktet foretages en kreditvurdering, som i visse tilfælde indebærer, at der tages kreditoplysninger. I givet fald modtager du en kopi af kreditoplysningen pr. post. Personoplysninger håndteres i henhold til gældende lovgivning. Klarna behandler personoplysninger med henblik på at udføre kundeanalyse, identifikation, kreditkontrol og markedsføring. Personnummer bruges som kundenummer i kundehåndteringsøjemed.
Delbetaling
Betalingsmetoden for dig, som selv vil vælge, hvor meget du vil betale hver måned. Men Klarna konto er mere end som så. Udover du altid modtager dine varer, før du betaler, så samler du alle dine køb på én konto. Dette gælder også, selvom du har handlet i flere forskellige butikker via Klarna konto. Det betyder kun én faktura, uanset antal af køb.
-Modtag altid varen, inden du betaler
-Betal fra 50 kr/måned eller 1/24 af det fulde beløb
-Du vil aldrig skulle oplyse dine kortoplysninger
-Alle dine køb samles på én konto og på én faktura
-Køb nu - betal i slutningen af næste måned
-Et gebyr på 29 kr., uanset antallet af køb
-Du kan når som helst betale hele beløbet på én gang
Ved et køb på 100.00 kr. med Klarna Konto basisvilkår er oprettelsesgebyret 0 kr. Den gældende årsrente er 19,90 %, hvilket modsvarer en effektiv rente på 29,22 %. Kreditkøbsprisen er 11.458 kr. Antallet af delbetalinger er 12 og hvert delbeløb er 955 kr. Eksemplet forudsætter, at afbetaling sker på under et år. På købstidspunktet foretages en kreditvurdering, som i visse tilfælde indebærer, at der tages kreditoplysninger. Du vil i givet fald modtage en kopi af kreditoplysningerne pr. post. Generelle vilkår finder du her. Standardiseret europæisk forbrugerkreditinformation finder du her.
Kortbetaling
Med Klarna kortbetaling kan du betale med VISA, Mastercard samt American Express. Kortet debiteres i forbindelse med ordre. Klarna håndterer kortoplysningerne og er autoriseret med PCI DSS-certificering for at garantere, at kundens kortoplysninger overføres og gemmes sikkert i krypteret form.
Direkte betaling (Bank)
Med Klarna direkte betaling kan du betale direkte fra din bankkonto. Klarna overfører og beskytter dine informationer på et sikkert sted i krypteret form i kommunikationen med banken. Med direkte betaling skal du som kunde kunne logge ind og identificere dig hos din bank. Når du har gennemført login og godkendt købet hos din bank, er betalingen klar.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
6. Opfyldelse
Hulténs I Sverige AB påbegynder opfyldelsen af denne aftale, når du har klikket på knappen "Afslut køb" i kassen. Hulténs I Sverige AB har opfyldt sin del af denne aftale, når du har fået en fuldstændig leverance af bestilte produkter i din besiddelse. Du som kunde har opfyldt din del af denne aftale, når du har erlagt fuldgod betaling, og har modtaget levering af bestilte produkter på den måde, som det er blevet aftalt.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
7. Levering
Produkter leveres direkte til den adresse, du har opgivet ved bestilling, alternativt via fuldmagt i samarbejde med vores logistikpartnere. Vi tilbyder dig også at hente bestilte produkter direkte i butikken. Hulténs I Sverige AB sender bestillinger i alle hverdage, weekend undtaget.
Lagerstatus angiver, om produktet findes på lager på bestillingstidspunktet. Generelle leveringstider angives nedenfor, hvis bestillingen omfatter produkter med forskellige leveringstidspunkter, så bliver leveringen udført på samme tid som for det produkt, der har længst leveringstid.
Fragtomkostninger:
Den samlede fragtomkostning for en bestilling fremgår i kassen:
-Fragtomkostninger for pakke til DHL udleveringssted er 65-185 kr. inklusive moms.
-Fragtomkostninger til hjemmelevering er 250-995 kr. inklusive moms.
Leveringstid:
Hvis de angivne leveringstider herunder ikke er brugbare for et køb, og hvis en leveringstid ikke specielt aftales udenfor denne aftale forpligter Hulténs I Sverige AB sig til at opfylde leveringen uden unødig forsinkelse, dog senest inden 30 dage fra aftalens indgåelse. I tilfælde af at kunden skal betale på forskud, forbeholder Hulténs I Sverige AB sig retten til at afvente betaling inden leveringen påbegyndes.
Du bliver adviseret, når du kan hente pakken hos dit leveringssted. Hvis du har valgt SMS advisering bliver du adviseret, når forsendelsen kan hentes hos leveringsstedet. Pakke til DHL udleveringssted skal hentes inden 14 dage fra adviseringsdatoen. Uafhentede forsendelser returneres til Hulténs I Sverige AB, og du som kunde bliver da debiteret et returneringsgebyr på 195 kr. inklusive moms. Pakke til DHL udleveringssted er en sporbar fragtmulighed.
Hjemmelevering i samarbejde med DHL (Standardfragt)
Hjemmelevering leveres inden 3-7 arbejdsdage (weekend undtaget), beregnet fra dagen hvor bestillingen sendes fra Hulténs I Sverige ABs lager. Hjemmelevering leveres til døren, 2 leveringsforsøg indgår. Ved yderligere leveringsforsøg kan gebyrer forekomme, kontakt derfor altid DHL, hvis du ikke kan tage imod forsendelsen på ubestemt tid. Hjemmelevering, som ikke kunne afleveres, returneres til Hulténs I Sverige AB, og du som kunde bliver da debiteret et returgebyr på 195 kr. inklusive moms. Hjemmelevering er en sporbar fragtmulighed.
Afhentning i butik
Bestilling til butik kan afhentes inden for 1 dag efter at du har foretaget bestillingen, produkterne udleveres ved at fremvise din e-mail: Hultens i Sverige AB: Ny bestilling.
Afhentning i butik
Bestilling til butik kan afhentes inden for 1 dag efter at du har foretaget bestillingen, produkterne udleveres ved at fremvise din e-mail: Hultens i Sverige AB: Ny bestilling.
Levering langs landpostbudlinjer og til ikke-brofaste øer
Hvis din leveringsadresse er langs landpostbudlinjer eller på en ikke-brofast ø kan leveringstiden øges med 2-5 hverdage.
Leveringforsinkelse
Hvis der opstår en leveringsforsinkelse, har du som kunde ret til at annullere aftalen uden omkostninger.
I det tilfælde købet er gældende for et produkt som skal tilpasses eller særskilt anskaffes efter kundens ønskemål, og Hulténs I Sverige AB ikke kan tage produktet tilbage uden anseeligt tab, så har kunden kun ret til at ophæve købet, hvis formålet med købet er væsentligt forfejlet ved forsinkelse, og Hulténs I Sverige AB indså eller burde have indset dette.
Transportrisiko
Risikoen for forsendelsen overgår til dig som kunde, når den er afleveret til dig. Det indebærer, at Hulténs I Sverige AB har transportrisikoen, indtil forsendelsen er afleveret til dig.
Ukomplet forsendelse
Hvis du ikke har modtaget alle varer i din bestilling, skal det påpeges inden 30 dage fra du har modtaget leveringen.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
8. Fortrydelse og tilbagekøb
Fortrydelsesret
Kunder, der indgår denne aftale som privatperson, har ret til at ophæve aftalen i henhold til lov (2005:59) om distanceaftaler og aftaler udenfor forretningslokaler. Fortrydelsesretten er ikke anvendelig for kunder, som har indgået aftalen i egenskab af næringsdrivende. Fortrydelsesretten gælder i 14 dage (fortrydelsesfristen), tiden regnes fra den dag, du som kunde har modtaget leveringen. Fortrydelsesretten giver kunden ret til at undersøge varerne og sende dem retur i det tilfælde, kunden fortryder sit køb. Når kunden har fortrudt sit køb, har denne ret til at få det beløb retur, som denne har betalt under forudsætning af, at kunden ikke har benyttet produkterne i større omfang end hvad der kræves for at kunne undersøge dem. Hvis fortrydelsesretten benyttes, skal kunden meddele Hulténs I Sverige AB dette og sidenhen returnere samtlige produkter, som bestillingen omfatter, til Hulténs I Sverige AB uden unødig forsinkelse, dog senest inden 14 dage. Ved returnering skal kunden selv betale returfragten.
Når kunden har givet besked om, at denne benytter fortrydelsesretten, vil Hulténs I Sverige AB gennemføre tilbagebetaling uden unødig forsinkelse, dog senest inden for 14 dage, forudsat at Hulténs I Sverige AB har modtaget de produkter kunden har sendt retur, alternativt hvis kunden har dokumentation for produkterne er sendt retur. Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmiddel, som kunden har benyttet, i det omfang det er teknisk muligt. Eventuelle værdiforringelsesfradrag samt fradrag for fragt, hvis kunden har valgt andet alternativ end standardfragt kan foretages ved tilbagebetalingen. I tilfælde af, at ordren er foretaget med faktura, som endnu ikke er betalt, vil fakturaen blive makuleret. Hvis du som kunde returnerer færre produkter end hvad bestillingen omfatter, tilbagebetales kun vareværdien for de produkter, som du returnerer.
Værdiforringelsesfradrag ved benyttelse af fortrydelsesret
Hvis kunden har brugt produkterne mere end hvad der er nødvendigt for at undersøge disse, og brugen har medført, at produkterne har mistet værdi. Fx. kan produkternes værdi forringes ved slitage. I dette tilfælde er kunden erstatningspligtig mod Hulténs I Sverige AB for rimelig værdiforringelse. En markedsmæssig bedømmelse af den faktiske værdiforringelse udføres af Hulténs I Sverige AB i hvert enkelt tilfælde. Herunder angivne fradragsniveauer udgør kun eksempler på de beregningsgrundlag, som anvendes ved udregningen af værdiforringelsen. Hulténs I Sverige AB bedømmelse udføres altid ud fra et helhedsperspektiv.
Niveau 1. - Hvis produktet udviser en mindre slitage eller forringelse, såsom en mindre ridse:
10 % i værdiforringelsesfradrag.
Niveau 2. -Hvis produktet udviser en markant slidtage eller forringelse, såsom en tydelig ridse eller skade:
30 % i værdiforringelsesfradrag.
Niveau 3. -Hvis produktet udviser skader på produktet, som påvirker produktets funktion:
50 % i værdiforringelsesfradrag.
Niveau 4. -Hvis produktet udviser kraftige skader på produktet og/eller kraftig slidtage eller forringelse af produktet:
60 % i værdiforringelsesfradrag.
Niveau 5. -Hvis produktet er i en sådan stand at det bedømmes til ikke at kunne sælges igen eller at en reparation ikke er økonomisk rentabel:
100 % i værdiforringelsesfradrag.
Skader på produktemballagen
I tilfælde hvor produktemballagen mangler eller udviser sådanne skader, at det ikke kan genbruges:
10 % i værdiforringelsesfradrag.
Visse produkter er undtaget fra fortrydelsesretten med støtte fra lov (2005:59) om distanceaftale og aftale udenfor forretningslokaler:
-Produkter som er fremstillet eller ændret særskilt på kundens anmodning eller som på anden vis har fået et særskilt præg.
-Produkter som risikerer at blive ødelagt, opbruges eller væsentligt forringes under fortrydelsesretten.
-Forseglede hygienjeartikler som på grund af sundheds- eller hygiejneårsager udgør en risiko, eller hvor kunden har brudt forseglingen.
Fremgangsmåde ved fortrydelsesret
Anvend kontaktoplysningerne herunder for at meddele Hulténs I Sverige AB, at du ønsker at fortryde købet. Følgende formular kan også anvendes som skabelon til at give besked om fortrydelsesret. Klik her for at komme til formularen.
Kontaktinformation
Hulténs I Sverige AB
Meteorvägen 4
24534 Staffanstorp
E-mail: support@hultens.se
30 dages åbent køb
Åbent køb tilbydes i 30 dage fra det tidspunkt, hvor produktet er leveret til dig. I den periode hvor åbent køb gælder, tilbagekøber Hulténs I Sverige AB produkter til den værdi, som du har betalt for produkterne, eksklusiv omkostninger for fragt til kunden. Kunden har selv ansvar for omkostninger ved returfragten, hvis åbent køb benyttes. Omkostninger for andre udførte tjenester godtgøres ikke af Hulténs I Sverige AB.
Følgende vilkår gælder for åbent køb:
-Produktet skal være ubenyttet og i ubeskadiget stand.
-Eventuel montering af produktet må ikke være foretaget.
-Originalemballagen skal være i ubeskadiget stand.
Benyttelse af åbent køb
For at benytte åbent køb, så kontakt os venligst via e-mail på: support@hultens.se.
14 dages returret
Du har ret til at bytte produktet i 14 dage fra tidspunktet hvor produktet er leveret til dig. I tilfælde af ombytning modtager du værdien af de produkter, du returnerer, inklusive eventuelle fragtomkostninger, som du har betalt i kredit hos Hulténs I Sverige AB. Tilgodehavende for produkter som tilbagekøbes afregnes med værdien af de produkter, som du bestiller i forbindelse med udøvende af bytteretten. Skulle værdien af de produkter, som du bestilte overstige dit tilgodehavende, skal du betale differencen til Hulténs I Sverige AB. I det tilfælde værdien af de produkter som tilbagekøbes overstiger værdien af de produkter, som blev bestilt i forbindelse med byttet, kan du anvende differencen som tilgodehavende ved næste køb hos Hulténs I Sverige AB. Ved returnering af produkter i forbindelse med bytte, skal du som kunde selv betale for returfragten.
Følgende vilkår gælder ved bytte:
-Produktet skal være ubenyttet og i ubeskadiget stand.
-Eventuel montering af produktet må ikke være foretaget.
-Originalemballagen skal være i ubeskadiget stand.
Benyttelse af bytteretten
For at bytte produkter, så kontakt os venligst via e-mail på: support@hultens.se.
Returnering af produkter
Se §10. Returneringer herunder for information om procedure for returnering af produkter.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
9. Reklamation og garanti
Reklamationsret
En kunde, der har købt en vare som privatperson, har ret til at klage over varen, hvis den er defekt i henhold til konsumentköplagen (1990:932) foruden konsumenttjänstlagen (1985:716). Reklamationsretten dækker oprindelige fejl og gælder i 3 år fra, at kunden har fået produktet i sin besiddelse. Reklamationsretten dækker også fejl som er opstået under transport af produktet til kunden. (se Reklamation vedrørende transportskade herunder). Et produkt, der afviger fra det, der er aftalt mellem kunden og Hulténs I Sverige AB eller på anden vis udviser fejl, kan også anses som fejlbehæftet. Fejl som er opstået på grund af skade, som kunden har forårsaget, betragtes ikke som en oprindelig fejl.
Hvis kunden reklamerer over et defekt produkt efter 6 måneder fra kunden havde produktet i sin besiddelse, har kunden også ansvaret for at bevise, at fejlen var til stede, da kunden fik varen leveret. Hulténs I Sverige AB anbefaler derfor altid at undersøge produktet, når det er leveret og påtale eventuelle fejl, så snart det opdages. Ved reklamation vedrørende et fejlbehæftet produkt har du som kunde først og fremmest ret til at få fejlen afhjulpet, alternativt modtage et fejlfrit produkt. I visse tilfælde har du også ret til at ophæve aftalen og få det betalte beløb retur. Ved godkendt reklamation skal kunden holdes skadesfri for eventuelle omkostninger, som opstår på grund af reklamationen. Eksempelvis skal omkostninger for at returnere et fejlbehæftet produkt afholdes af Hulténs I Sverige AB. Bemærk, at du som kunde i størst muligt omfang skal minimere omkostninger, som opstår i det tilfælde, at et produkt viser sig at være fejlbehæftet. Ved reklamation skal hver part uden unødig forsinkelse tilbagelevere hvad denne har taget imod, i det tilfælde at Hulténs I Sverige AB skal foretage omlevering har kunden ret til at beholde det fejlbehæftede produkt i sin besiddelse, indtil at denne har modtaget levering af et fejlfrit produkt.
Kontaktoplysninger ved reklamation
E-mail: support@hultens.se.
Reklamationsvilkår for Næringsdrivende
Hvis et produkt afviger fra hvad der er aftalt mellem kunde og Hulténs I Sverige AB eller på anden vis udviser fejl, som Hulténs I Sverige AB har ansvaret for, har kunden ret til at i første omgang at få fejlen afhjulpet eller i anden omgang få produktet byttet, hvor Hulténs I Sverige ABs afholder omkostningerne. Retten til reklamation gælder kun hvis fejlen er oprindelig, Hulténs I Sverige ABs ansvar er begrænset til værdien på det fejlbehæftede produkt. Fejl ved produkter skal meddeles inden 14 dage fra levering ved at kontakte Hulténs I Sverige AB via e-mail på support@hultens.se.
Særskilte vilkår for erhvervsdrivende:
-Eventuel montering af produktet må ikke være foretaget efter at der er gjort opmærksom på fejlen.
-Originalemballagen skal gemmes og i øvrigt holdes i ubeskadiget stand.
Sikker handel med garanti
Alle produkter omfattes af garanti udover reklamationsvilkårene i disse købsvilkår. Læs mere om vores garantivilkår her.
Returnering ved reklamation eller garanti
For at returnere fejlbehæftede produkter eller materiale, se venligst §10. Returneringer.
Reklamation ved transportskade
Hvis varen er transportskadet beder vi dig kontakte os via support@hultens.se
Er din vare defekt?
2 måneder anses som rimelig tid til at opdage defekt/skade på bestilte varer.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
10. Returnering
Ved returnering af produkter eller materiale til Hulténs I Sverige AB skal produkterne emballeres på en sådan vis, at de er beskyttet under transport. Hulténs I Sverige AB anbefaler derfor, at du altid pakker produkter på samme måde og med samme emballage, som da produkterne blev leveret til dig. I det tilfælde at du pakker eller emballerer produkter på uforsvarlig vis, og produktet tager skade under transporten til Hulténs I Sverige AB, bærer du som kunden også ansvaret for skaden.
Ved returnering af produkter til Hulténs I Sverige AB er du ansvarlig for at produkterne når Hulténs I Sverige AB i ubeskadiget stand. Hulténs I Sverige AB anbefaler, at kunden anvender sporbar forsendelse ved returnering.
Returinstruktioner
Instruktioner om returnering findes i hver forsendelse. Skulle disse mangle beder vi dig kontakte os.
Tilbagebetaling
Hulténs I Sverige AB tilbagebetaler pengene uden unødig forsinkelse ved benyttelse af returretten og åbent køb, eller hvis tilbagebetaling er aftalt i en reklamationssag.
Omkostninger for returnering:
Du som kunde står altid for returfragten.
Kontakt os gerne på support@hultens.se for at få prisen for eventuel returnering. Alternativt kontakt et transportfirma og oplys varens vægt og mål.
Tilbage til indholdsfortegnelsen
11. Forbehold
Forbehold ved returnering
Samtlige produkter er behæftede med forbehold for returnering, indtil kunden har fuldført sine forpligtelser som følge af denne aftale. Det indebærer, at ejendomsretten overgår til kunden i forbindelse med, at kunden fuldfører sine forpligtelser som følger af aftalen. Kunden har dermed ikke